Witajcie,
u nich własnie zamowilem swoja kijanke, ma byc do odbioru na dniach.
Jakieś opinie?
KIA SOLIX OLSZTYN
-
- Nowy....
- Posty: 5
- Rejestracja: 28 cze 2009 11:22
- Gadu-Gadu: 8397745
- Czym jeżdzę: 1.6CRDI L Tomato red
- Lokalizacja: Węgorzewo
Re: KIA SOLIX OLSZTYN
Ten serwis to jest jedno wielkie nie porozumienie. Nie polecam nikomu
Wybraliśmy ten serwis ze względu na zakup auta w tymże właśnie salonie i podobała nam się obsługa przy sprzedaży auta. Mieliśmy do wyboru serwis w Olsztynie lub w Suwałkach. Jako iż obu kierunkach mamy mniej więcej tą samą odległość (różnica wynosi 20km, czyli Olsztyn 120km - Suwałki 100km), pomyśleliśmy, że skoro zakupiliśmy auto w Olsztynie to i w tym samym salonie będziemy robili przeglądy...BŁĄD!
Termin i godzina serwisu została ustalona telefonicznie tydzień wcześniej, na godzinie 8.00 i poinformowano nas że potrwa od 2 do 4 godzin.
Pojawiliśmy się punktualnie o godzinie 8.00, jednak na miejscu okazało się iż musimy chwile zaczekać (nie wiadomo dokładnie ile). Auto na serwis trafiło mniej więcej o godzinie 11.00 (no coment). Nie zaproponowano nam auta zastępczego, a wręcz gdy się go domagaliśmy otrzymaliśmy odpowiedź iż jest to niemożliwe żebyśmy na czas serwisu takie auto otrzymali (jak się dziś okazało podczas rozmowy telefonicznej z konsultantką KIA MOTORS POLSKA, jest to niemożliwe że nie zostało nam zaproponowane auto zastępcze... a jednak!!).
Serwis auta trwał 6 godzin. Nie można się było nikogo doprosić o jakie kolwiek informacje na jaki kolwiek temat. Mieliśmy wrażenie że wszyscy mają nas głeboko w ...( wiecie gdzie). Już nawet nie mówię o tym że nie zaproponowano nam przez ten czas kawy czy herbaty (chociąż konsultantka w ankiecie telefonicznej też o to pytała).
Ponadto auto niby zostało umyte, pisze niby bo chyba je tylko szlauchem spłukali i na dodatek włożyli do środka mokre gumowe dywaniki, które trzeba było wyjąć z auta i wylać resztki wody.
Szczerze odradzam korzystania z ASO w Olsztynie. Nigdy więcej tam nie zajrzę. Następny przegląd kierunek Suwałki. Mam nadzieję, że pomimo zakupu auta w innym salonie podejdą do nas w sposób kulturalny i miły.
P.S. Oczywiście opinia z ankiety ma zostać przekazana przez KIA MOTORS POLSKA dealerowi, więc mam nadzieję że jakość obsługi serwisowejsię tam odmieni.
Jeśli ktoś z Was miał podobne przeżycia z tym serwisem, zachęcam do dzielenia się informacjami, a może to tylko nas potraktowano w tak upokarzający sposób..?
Pozdrawiam
Wybraliśmy ten serwis ze względu na zakup auta w tymże właśnie salonie i podobała nam się obsługa przy sprzedaży auta. Mieliśmy do wyboru serwis w Olsztynie lub w Suwałkach. Jako iż obu kierunkach mamy mniej więcej tą samą odległość (różnica wynosi 20km, czyli Olsztyn 120km - Suwałki 100km), pomyśleliśmy, że skoro zakupiliśmy auto w Olsztynie to i w tym samym salonie będziemy robili przeglądy...BŁĄD!
Termin i godzina serwisu została ustalona telefonicznie tydzień wcześniej, na godzinie 8.00 i poinformowano nas że potrwa od 2 do 4 godzin.
Pojawiliśmy się punktualnie o godzinie 8.00, jednak na miejscu okazało się iż musimy chwile zaczekać (nie wiadomo dokładnie ile). Auto na serwis trafiło mniej więcej o godzinie 11.00 (no coment). Nie zaproponowano nam auta zastępczego, a wręcz gdy się go domagaliśmy otrzymaliśmy odpowiedź iż jest to niemożliwe żebyśmy na czas serwisu takie auto otrzymali (jak się dziś okazało podczas rozmowy telefonicznej z konsultantką KIA MOTORS POLSKA, jest to niemożliwe że nie zostało nam zaproponowane auto zastępcze... a jednak!!).
Serwis auta trwał 6 godzin. Nie można się było nikogo doprosić o jakie kolwiek informacje na jaki kolwiek temat. Mieliśmy wrażenie że wszyscy mają nas głeboko w ...( wiecie gdzie). Już nawet nie mówię o tym że nie zaproponowano nam przez ten czas kawy czy herbaty (chociąż konsultantka w ankiecie telefonicznej też o to pytała).
Ponadto auto niby zostało umyte, pisze niby bo chyba je tylko szlauchem spłukali i na dodatek włożyli do środka mokre gumowe dywaniki, które trzeba było wyjąć z auta i wylać resztki wody.
Szczerze odradzam korzystania z ASO w Olsztynie. Nigdy więcej tam nie zajrzę. Następny przegląd kierunek Suwałki. Mam nadzieję, że pomimo zakupu auta w innym salonie podejdą do nas w sposób kulturalny i miły.
P.S. Oczywiście opinia z ankiety ma zostać przekazana przez KIA MOTORS POLSKA dealerowi, więc mam nadzieję że jakość obsługi serwisowejsię tam odmieni.
Jeśli ktoś z Was miał podobne przeżycia z tym serwisem, zachęcam do dzielenia się informacjami, a może to tylko nas potraktowano w tak upokarzający sposób..?
Pozdrawiam
- pawlocha
- Uzależniony
- Posty: 216
- Rejestracja: 22 gru 2009 22:45
- Gadu-Gadu: 5227828
- Czym jeżdzę: Di, XL, retro negro
- Lokalizacja: Suwałki
Re: KIA SOLIX OLSZTYN
Kupiłem auto w Suwałkach, w Auto-Lakus na ul. Północnej. Są to 2 połączone salony KIA i Mitsubishi.
http://www.autolakus.kia.pl/?gclid=CO3o ... zAod5l-35g
Jak do tej pory wszystko ok. Bardzo miła obsługa - zarówno sprzedawcy, jak i obsługa po-sprzedażowa.
Więcej będę mógł powiedzieć po pierwszym przeglądzie w styczniu 2011.
Ostatecznie jak się nie spiszą to mamy jeszcze Ełk- ty 85km, a ja 60km.
http://www.topmotors2.kia.pl/
pozdrawiam
http://www.autolakus.kia.pl/?gclid=CO3o ... zAod5l-35g
Jak do tej pory wszystko ok. Bardzo miła obsługa - zarówno sprzedawcy, jak i obsługa po-sprzedażowa.
Więcej będę mógł powiedzieć po pierwszym przeglądzie w styczniu 2011.
Ostatecznie jak się nie spiszą to mamy jeszcze Ełk- ty 85km, a ja 60km.
http://www.topmotors2.kia.pl/
pozdrawiam
-
- Nowy....
- Posty: 5
- Rejestracja: 28 cze 2009 11:22
- Gadu-Gadu: 8397745
- Czym jeżdzę: 1.6CRDI L Tomato red
- Lokalizacja: Węgorzewo
Re: KIA SOLIX OLSZTYN
W Ełku przy omawianiu warunków zakupu auta, to nawet za gumowe dywaniki do duszyczki chcieli nam policzyć więc nie wiem czy warto się w ogóle nimi interesować. Ale o Ełku to osobny temat