Jako iż tam właśnie nabyłem swojego gamonia, to mogę pochwalić się wrażeniami.
Obsługa salonu bardzo sympatyczna, kawki, herbatki bez problemu. Odpowiadają na różne głupie pytania bez mrugnięcia okiem i nie stresują się przy nietypowych sytuacjach (żona zapomniała dowodu i wlazła gościowi na kompa bo miała jego skany na poczcie). Można wynegocjować fajne rabaty, np. dostałem zimówki z założeniem za 1000, alarm i czujniki cofania za pół ceny katalogowej i zniżkę 10% na serwis i do tego 4% rabatu na i tak przecenione auto (rp 2009, rm 2010) i półkę tylną za 250 zeta.
Co do serwisu - doświadczenie póki co mam tylko ze zmianą opon i reklamacją naklejki. Zmiana opon trwała niemal równo godzinę. Byłem jedynym klientem w tym czasie, tak więc nie była to wina nadmiaru roboty. Co do naklejki, to była przyklejana przez kogoś z zewnątrz i zaczęła w kilku miejscach trochę odłazić (prawdopodobnie źle odtłuszczona powierzchnia przed naklejeniem), skontaktowanie się z kolesiem zajęło mi dwa tygodnie i muszę powiedzieć, że jestem z tego faktu umiarkowanie niezadowolony.
Na razie w porównaniu do tego co oferował w dziedzinie napraw dawny "polmozbyt" przy Hallera, to chyba jednak bardziej odpowiadały mi tamtejsze warunki, bo można tam było każdemu na ręce patrzeć , a ja po prostu jestem od tego uzależniony - jeśli więc ktoś zna ASO KIA w którym można zawracać głowę mechanikom i patrzeć im na ręce to ja bardzo chętnie skorzystam przy przeglądzie.