Ledy do jazdy dziennej
Moderator: Kwarcu
Ledy do jazdy dziennej
Czy sądzicie że będzie ok jak je wsadzę tak jak na zdjęciu?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Say your prayers little one
don't forget, my son
to include everyone... James said
don't forget, my son
to include everyone... James said
-
- Bywalec
- Posty: 92
- Rejestracja: 03 lip 2009 13:32
- Czym jeżdzę: Java Brown XL 1.6 CVVT
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Re: Ledy do jazdy dziennej
Nie chcesz chyba powiedzieć, że jeździsz koncepcyjnym Soulem ;P A miejsce na ledy raczej ok. W sumie to nie wyobrażam sobie zbytnio innego miejsca żeby je zamontować.
-
- Bywalec
- Posty: 62
- Rejestracja: 18 maja 2009 06:51
- Gadu-Gadu: 1562844
- Czym jeżdzę: CRDI XL TOMATO RED
- Lokalizacja: Włodawa
Re: Ledy do jazdy dziennej
Osobiście myślalem nad przyklejeniem Lam do kierunkowskazów przednich a same kierunki przenieść w miejsce lamp postojowych....
SOUL XL 1.6 CRDI
- Kwarcu
- EMERYTOWANY SZEF SZEFÓW
- Posty: 2193
- Rejestracja: 03 maja 2009 13:15
- Czym jeżdzę: 1.6 CVVT
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: Ledy do jazdy dziennej
Również myślę, że to miejsce jest najlepsze.
Re: Ledy do jazdy dziennej
Też myślałem żeby w miejsce postojowych ale misiaki mogą się przypierdzielić że na kloszu nie ma RL i E-cośtam, odbłyśniki-śryśniki
ps. ten facet za kółkiem to nie ja
ps. ten facet za kółkiem to nie ja
Say your prayers little one
don't forget, my son
to include everyone... James said
don't forget, my son
to include everyone... James said
- marcinwuwua
- Uzależniony
- Posty: 352
- Rejestracja: 01 sie 2009 22:50
- Czym jeżdzę: Soul 1,6 CRDi XL
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Ledy do jazdy dziennej
jak w takim samym kształcie jak na concept carze to bomba. Daj znać jak zrobisz i wrzuć foty
Re: Ledy do jazdy dziennej
Może lepiej poczekać na firmowe LEDy.
Jest problem jeszcze z przepisami (na jakiej wysokości od ziemi , od krawędzi auta itp. homologacja
Po co aż trzy posty pod rząd? Poza tym zapraszamy najpierw do Powitalni. Pozdrawiam, Kwarcu.
Jest problem jeszcze z przepisami (na jakiej wysokości od ziemi , od krawędzi auta itp. homologacja
Po co aż trzy posty pod rząd? Poza tym zapraszamy najpierw do Powitalni. Pozdrawiam, Kwarcu.
-
- Nasz człowiek
- Posty: 430
- Rejestracja: 18 maja 2009 18:06
- Czym jeżdzę: 1.6 noPB/XL
- Lokalizacja: SO
Re: Ledy do jazdy dziennej
w kwestii przekładania kierunków i postojówek to nie jest to takie proste, bo oświetlenie stanie się niehomologowane, w razie kontroli leci dowód, w razie kolizji ubezpieczyciel może zakwestionować wypłatę odszkodowania. Jeśli np. inny poszkodowany stwierdzi, że nie widział kierunku czy innego światła.
co do montażu dziennych, też myślałem o tej wnęce, ale jednak przepisy mnie trochę wyhamowały
co do montażu dziennych, też myślałem o tej wnęce, ale jednak przepisy mnie trochę wyhamowały
- janusz14
- Nasz człowiek
- Posty: 610
- Rejestracja: 13 kwie 2010 09:47
- Czym jeżdzę: CRDi XL, Grand Vitara, Smart
- Lokalizacja: 05-805 Otrębusy
Re: Ledy do jazdy dziennej
Uwagi co do zgodności montażu z kodeksem drogowym jak najbardziej OK. Co do odpowiedzialności ubezpieczyciela to chyba trochę naditerpretowałeś.
-
- Nasz człowiek
- Posty: 430
- Rejestracja: 18 maja 2009 18:06
- Czym jeżdzę: 1.6 noPB/XL
- Lokalizacja: SO
Re: Ledy do jazdy dziennej
Lampa ma homologację, bo została przetestowana i zatwierdzona w takiej formie jak masz ją zamontowaną w aucie. Wszelkiej maści przeróbki, przekładanie żarówek, robienie z kierunków świateł dziennych, a z postojówek kierunków automatycznie anuluje homologację. Pomijam względy praktyczne i charakterystykę świecenia takiej żarówki dziennej w kloszu kierunkowskazu
Poczytaj sobie warunki ubezpieczenia, albo skrajne przypadki rozpatrywania spraw przez ubezpieczycieli po zdarzeniach drogowych.
Zdarza się, że ubezpieczyciel potrafi zakwestionować wypłatę odszkodowania ze względu na niehomologowane przeróbki jakie poczynił właściciel w aucie. Może to dotyczyć zbyt szerokich i zbyt dużych, niehomologowanych kół, zaczernionych kloszy tylnych lamp.
Znam przypadek kiedy pomimo najechania na tył, najechanemu nie wypłacono odszkodowania, bo miał zaczernione lampy, policja uznała, że jest to powód do uznania najechanego sprawcą zdarzenia. Ubezpieczyciel nie wypłacił. Bywa też, że ubezpieczyciel przy oględzinach auta kwestionuje tego typu przeróbki i oddaje sprawę do rzeczoznawcy czy policji aby ta wydała opinię o wpływie przeróbek na bezpieczeństwo czy zaistniałe zdarzenie
Poczytaj sobie warunki ubezpieczenia, albo skrajne przypadki rozpatrywania spraw przez ubezpieczycieli po zdarzeniach drogowych.
Zdarza się, że ubezpieczyciel potrafi zakwestionować wypłatę odszkodowania ze względu na niehomologowane przeróbki jakie poczynił właściciel w aucie. Może to dotyczyć zbyt szerokich i zbyt dużych, niehomologowanych kół, zaczernionych kloszy tylnych lamp.
Znam przypadek kiedy pomimo najechania na tył, najechanemu nie wypłacono odszkodowania, bo miał zaczernione lampy, policja uznała, że jest to powód do uznania najechanego sprawcą zdarzenia. Ubezpieczyciel nie wypłacił. Bywa też, że ubezpieczyciel przy oględzinach auta kwestionuje tego typu przeróbki i oddaje sprawę do rzeczoznawcy czy policji aby ta wydała opinię o wpływie przeróbek na bezpieczeństwo czy zaistniałe zdarzenie