Strona 10 z 14

Re: Osłona silnika

: 05 lis 2010 10:04
autor: shafted
niekoniecznie, jeśli oblubienica jest ubrana tylko w kożuszek i szpilki to ściąganie kożuszka nie jest warunkiem wymaganym do przejścia do sedna :doopa:

Re: Osłona silnika

: 05 lis 2010 10:28
autor: Dżaguś
Sedna???
nie bądź taki szybki Bill,wstrzymaj się przez kilka chwil,
przestań działać jednostajnie,porozmawiaj o Einsteinie,
nie bądź taki szybki Bill :)

Re: Osłona silnika

: 05 lis 2010 11:04
autor: janusz14
shafted pisze:Ależ koledzy, wszyscy się z wami zgadzamy że osłona ma same plusy ale ma tez jeden minus - cena, jak spadnie o połowę to też sobie taką sprawię :bigok:
Połowę ceny to może w przyszłości kosztować osłona plastikowa.
Jestem przekonany, że gdyby zamówić osłonę metalową u rzemieślnika to nie podjąłby się jej wykonać w tej cenie z zachowaniem technologii osłony oryginalnej.

Re: Osłona silnika

: 05 lis 2010 11:42
autor: soul
Sądzisz, że Twoją osłonę zrobiła fabryka , wiesz taka wielka? :chytry:

Re: Osłona silnika

: 05 lis 2010 11:53
autor: janusz14
Ze strony importera:

"Osłony SHERIFF
są produkowane w nowoczesnej fabryce firmy Metalloproduktsja
w Sankt Petersburgu.

Nasz dostawca produkuje rocznie milion osłon a katalog liczy ponad 1000 rodzajów do wszystkich samochodów jeżdżących aktualnie w Europie"

Re: Osłona silnika

: 05 lis 2010 12:11
autor: soul
To nic nie mówi. Bo składów stali jest nawet w Rosji na pęczki.
A gdyby napisali, że NASA je robi? :lalala:
Dla mnie to zwykły marketingowy bełkot.
Wystarczy prasa, blacha i forma do prasy.
Żadnych cudów tu nie trzeba.Zwykły rzemieślnik sobie z tym poradzi spokojnie a już chiński rzemieślnik na pewno.

Re: Osłona silnika

: 05 lis 2010 13:35
autor: shafted

Re: Osłona silnika

: 05 lis 2010 13:48
autor: soul
Nie każdy uaktualnia stronę na bieżąco - może dlatego nie ma Soul-a.

Re: Osłona silnika

: 05 lis 2010 13:58
autor: janusz14
SOUL pisze:To nic nie mówi. Bo składów stali jest nawet w Rosji na pęczki.
A gdyby napisali, że NASA je robi? :lalala:
Dla mnie to zwykły marketingowy bełkot.
Wystarczy prasa, blacha i forma do prasy.
Żadnych cudów tu nie trzeba.Zwykły rzemieślnik sobie z tym poradzi spokojnie a już chiński rzemieślnik na pewno.
Nie zamierzam Cię przekonywać do tej osłony, pomimo jej obiektywnych zalet.
Zważ jednak, że produkują do ponad 1000 - ca modeli aut i tyle potrzebują form. Nie jest to wiec jeden ze składów stali w Rosji ale producent z potężnym zapleczem technicznym i technologicznym.
Muszą zatrudniać niezłych projektantów bo zarówno konstrukcja osłony jak i sposób zamocowania są bardzo dobrze przemyślane, żeby nie powiedzieć wyrafinowane i zwykły rzemieślnik takiej osłony (bez wzorca) na pewno nie wykona lepiej i taniej.
Najlepiej gdybyś obejrzał taką osłonę - pewnie zmieniłbyś zdanie.

Re: Osłona silnika

: 05 lis 2010 13:59
autor: shafted
albo.. to jest chińska podróbka ruskiego wyrobu :rotfll: