Usterki
Moderatorzy: Kwarcu, matrix, rob68
- cichy
- Uzależniony
- Posty: 382
- Rejestracja: 06 cze 2009 20:41
- Czym jeżdzę: 1,6 CVVT "L" tytanium
- Lokalizacja: Łódź
Re: Usterki
Krańcówka jest a co to kodowany wyłącznik,możesz sprecyzować?
Chodzi ci pewnie o kod wpisywany wyłącznikiem serwisowym jak chcesz alarm wyłączyć.
Chodzi ci pewnie o kod wpisywany wyłącznikiem serwisowym jak chcesz alarm wyłączyć.
-
- Nowy....
- Posty: 14
- Rejestracja: 19 paź 2009 00:26
- Czym jeżdzę: 1.6 DOHC CVVT "L" black soul
- Lokalizacja: Kraków
Re: Usterki
tak zgadza sie biega mi o taki wyłącznik
- cichy
- Uzależniony
- Posty: 382
- Rejestracja: 06 cze 2009 20:41
- Czym jeżdzę: 1,6 CVVT "L" tytanium
- Lokalizacja: Łódź
Re: Usterki
Wyłącznik jest schowany a gdzie to dealer powinien ci powiedzieć,w instrukcji od alarmu jest prosto rozpisane jak wyłączyć alarm tym wyłącznikiem.(chyba że nie dali ci instrukcji)
- LordMorte
- Uzależniony
- Posty: 151
- Rejestracja: 23 cze 2009 20:59
- Gadu-Gadu: 1326895
- Czym jeżdzę: 1.6 DOHC CVVT XL
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Re: Usterki
Jeżeli chodzi o alarm, to ja i ojciec posiadamy taki sam (nie wiem dokladnie jaki) z wylacznikiem. No i znowu ojciec mial historie, ze alarm dwukrotnie wlaczyl mu sie bez powodu i proba wylaczenia wylacznikiem spelzla na niczym - efekt - wymieniony sterownik alarmu
- ppejta
- Bywalec
- Posty: 76
- Rejestracja: 16 sty 2011 14:48
- Czym jeżdzę: Suzuki Intruder m1500 / Soul 1.6 crdi
- Lokalizacja: Gliwice / Norwegia
Re: Usterki
Witam, w dniu wczorajszym tj 18.11.2011 moja książka serwisowa "przytyła" o jedną stronę , jest to tekst na wklejce umieszczony na końcu ksiazki :
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy iż w zwiazku z wydaniem przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów-Delegature w Krakowie w dniu 10 sierpnia 2011 r. decyzji nr RKR-26/2011 zmienione zostały warunki gwarancji na pojazdy marki KIA. Zgodnie z zobowiazaniem wynikajacym z przedmiotowej decyzji KIA Motors Polska usunęła z warunków gwarancji określonych w książce gwarancyjnej postanowienie pkt 10 lit. I o treści : " Bezpłatne usługi gwarancyjne nie obejmują normalnego zuzycia , wytarcia ,odbarwienia , zmatowienia i zniekształcenia a w szczególności zużycia się w wyniku eksploatacji "
Pozostałe postanowienia zawarte w Książce Gwarancyjnej nie uległy zmianie.
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy iż w zwiazku z wydaniem przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów-Delegature w Krakowie w dniu 10 sierpnia 2011 r. decyzji nr RKR-26/2011 zmienione zostały warunki gwarancji na pojazdy marki KIA. Zgodnie z zobowiazaniem wynikajacym z przedmiotowej decyzji KIA Motors Polska usunęła z warunków gwarancji określonych w książce gwarancyjnej postanowienie pkt 10 lit. I o treści : " Bezpłatne usługi gwarancyjne nie obejmują normalnego zuzycia , wytarcia ,odbarwienia , zmatowienia i zniekształcenia a w szczególności zużycia się w wyniku eksploatacji "
Pozostałe postanowienia zawarte w Książce Gwarancyjnej nie uległy zmianie.
CRUISER
-
- Uzależniony
- Posty: 191
- Rejestracja: 06 gru 2010 22:05
- Czym jeżdzę: SOUL RM 11 XL CRDi Java Brown
- Lokalizacja: Słupsk
Re: Usterki
Zaczynają fiksować składane lusterka. Składam je na parkingach, szczególnie gdy jest ciasno pomiędzy samochodami. Przy ich otwieraniu, rozkładaniu nie zawsze przyjmują właściwą pozycję. Czasami dotyczy to prawego lusterka a czasami lewego. Nigdy jednocześnie oba się nie zablokowały. Zasadniczo pomaga ponowne ich złożenie i rozłożenie. Czasami dopiero za drugim razem jest OK. Tak mam od paru miesięcy, ale ostatnio wzrosła częstotliwość tego problemu więc o tym piszę. Przestałem zamykać lusterka bo mam wkrótce przed sobą parę tras do przejechania a nie wiem czy mogę po ich zablokowaniu, otworzyć je ręcznie do właściwej pozycji. Oczywiście, że odwiedzę serwis ale za parę dni.
-
- Bywalec
- Posty: 73
- Rejestracja: 03 cze 2010 08:30
- Czym jeżdzę: soul czarna benzyna xl
- Lokalizacja: Podkarpacie
Re: Usterki
Prawe lusterko zostało wymienione , lewe tylko nasmarowane , problem ustąpił .
- Belizariush
- Bywalec
- Posty: 122
- Rejestracja: 24 lut 2011 13:57
- Czym jeżdzę: WHISTLE / GUIPAGO 1000/Soul CRDI XL
- Kontakt:
Re: Usterki
To może podam po kolei wszystkie usterki jakie usunięto w Kijance, którą eksploatujemy :
- Po półtora roku zepsuł się zatrzask oparcia tylnej kanapy. Oparcie było otwierane może 10 razy. Początkowo nie chciano wymienić tego ustrojstwa w ramach gwarancji, na którymś przeglądzie jednak zatrzask wymieniono.
- Po 40.000 km stuki a w zasadzie walenie z tylnego zawieszenia ; usterkę usunięto w ramach gwarancji.
- W drugim roku eksploatacji rozleciał się kluczyk ; naprawa we własnym zakresie, bo gwarancja nie obejmuje kluczyka
- Po 50.000 km dziwny odgłos przy wysprzęglaniu ; początkowo odmówiono naprawy w ramach gwarancji, twierdząc, że sprzęgło tzn. tarcze i docisk nie noszą śladów zużycia, a winą obarczono jakieś sprężynki, które ponoć się rozciągnęły i ich gwarancja nie obejmuje ; po intensywnym pieniaczeniu się przeze mnie z KIA Motors łącznie z groźbami procesu cywilnego KIA zmiękła i wymieniła całe sprzęgło, lecz nie w ramach gwarancji, tylko jak to określono w ramach dbałości o wizerunek firmy.
To by było na tyle do teraz ( samochód eksploatowany 2 lata i 8 miesięcy, przebieg 72.000 km ).
- Po półtora roku zepsuł się zatrzask oparcia tylnej kanapy. Oparcie było otwierane może 10 razy. Początkowo nie chciano wymienić tego ustrojstwa w ramach gwarancji, na którymś przeglądzie jednak zatrzask wymieniono.
- Po 40.000 km stuki a w zasadzie walenie z tylnego zawieszenia ; usterkę usunięto w ramach gwarancji.
- W drugim roku eksploatacji rozleciał się kluczyk ; naprawa we własnym zakresie, bo gwarancja nie obejmuje kluczyka
- Po 50.000 km dziwny odgłos przy wysprzęglaniu ; początkowo odmówiono naprawy w ramach gwarancji, twierdząc, że sprzęgło tzn. tarcze i docisk nie noszą śladów zużycia, a winą obarczono jakieś sprężynki, które ponoć się rozciągnęły i ich gwarancja nie obejmuje ; po intensywnym pieniaczeniu się przeze mnie z KIA Motors łącznie z groźbami procesu cywilnego KIA zmiękła i wymieniła całe sprzęgło, lecz nie w ramach gwarancji, tylko jak to określono w ramach dbałości o wizerunek firmy.
To by było na tyle do teraz ( samochód eksploatowany 2 lata i 8 miesięcy, przebieg 72.000 km ).