Re: KV7
: 11 sty 2011 20:51
uuuuplask, ale ja nie mówię o przyspieszaniu auta na 4 biegu od 80-120, tylko o równym wyścigu benzyniaka i dieselka(start z miejsca od jedynki i zmiana biegów w momencie osiągnięcia pełnej mocy). Na czwartym biegu benzyniak by szedł już strasznie topornie, więc diesel mógłby go dogonić.
Także tu nie ma mowy o redukcji z 4 na 3 chyba, że chcemy zrobić ze skrzyni biegów paczkę gwoździ, a tłoków szukać na księżycu.
Za to o czym mówisz można właśnie chwalić VTECa, załącza się u nas jakoś przy 4500-5000 rpm(gdzieś w tym przedziale). Nie pamiętam, ale można na słuch sprawdzić. Ale Ty może pamiętasz kiedy się włącza ten wspaniały wynalazek.
Także tu nie ma mowy o redukcji z 4 na 3 chyba, że chcemy zrobić ze skrzyni biegów paczkę gwoździ, a tłoków szukać na księżycu.
Za to o czym mówisz można właśnie chwalić VTECa, załącza się u nas jakoś przy 4500-5000 rpm(gdzieś w tym przedziale). Nie pamiętam, ale można na słuch sprawdzić. Ale Ty może pamiętasz kiedy się włącza ten wspaniały wynalazek.