Filtr cząstek stałych
Moderatorzy: Kwarcu, rob68, Mish
Re: Filtr cząstek stałych
Aerodynamika autobusu robi swoje na autostradzie. W benzynowym 132 konnym, Aurisie spalanie na poziomie 9 litrów mam na autostradzie przy 150 - 160 km/h. Benzynowy Soul mi gdzieś tyle żłopie przy 130-140, choć dane z Aurisa są precyzyjniejsze z racji dokładnego kompa pokładowego.
- Belizariush
- Bywalec
- Posty: 122
- Rejestracja: 24 lut 2011 13:57
- Czym jeżdzę: WHISTLE / GUIPAGO 1000/Soul CRDI XL
- Kontakt:
Re: Filtr cząstek stałych
Przejechane 52.000 km. O filtrze cząstek stałych zapomniałem.
- Robert
- Bywalec
- Posty: 30
- Rejestracja: 03 mar 2013 06:29
- Czym jeżdzę: 1.6 GDI 140 KM L+Led Black Soul
- Lokalizacja: Koszalin
Re: Filtr cząstek stałych
Filtr cząstek stałych, hmm...jak tylko to czytam to mam ciarki na plechach
Macie młode auta z małymi przebiegami, silniki i wtryski są w idealnym stanie ale spokojnie czekajcie...
Jedynym ratunkiem są długie trasy, bo jeśli będziecie jeździli po kilka kilometrów dziennie, to wówczas przekonacie się co potrafi DPF
Mam taki samochód od dwóch lat i już duże doświadczenie, dlatego kupiłem Soula w benzynce
Dieslom dziś mówię NIET
Macie młode auta z małymi przebiegami, silniki i wtryski są w idealnym stanie ale spokojnie czekajcie...
Jedynym ratunkiem są długie trasy, bo jeśli będziecie jeździli po kilka kilometrów dziennie, to wówczas przekonacie się co potrafi DPF
Mam taki samochód od dwóch lat i już duże doświadczenie, dlatego kupiłem Soula w benzynce
Dieslom dziś mówię NIET
- Belizariush
- Bywalec
- Posty: 122
- Rejestracja: 24 lut 2011 13:57
- Czym jeżdzę: WHISTLE / GUIPAGO 1000/Soul CRDI XL
- Kontakt:
Re: Filtr cząstek stałych
Jeśli ktoś jeździ kilka kilometrów dziennie to wystarczyć mu powinien rower. Co da małych przebiegów to nie wydaje mi się, żeby 52 K "najechane" przez niespełna 2 lata było małym przebiegiem, jak na auto użytkowane prywatnie w Polsce. Samochód użytkuje w 95% małżonka i przeciętnie przejeżdża dziennie 30-40 km. Dwa, trzy razy do roku jedziemy w dalszą trasę, od 1500 do 3500 km. W mojej opinii problem DPF to problem ludzi, którzy kupili nowsze diesle, których ze względu na małą liczbę przejeżdżanych kilometrów nie musieli kupować, lub też były to samochody mocno wyeksploatowane. Jak do tej pory nikt na Forum nie sygnalizował kłopotów z DPF, więc spokojnie czekam. Bynajmniej nie na awarię DPF-a. Ja wybrałem diesla ze względu na dynamikę silnika. Jeździłem Soulem w benzynie w ramach jazd próbnych i to była porażka. Soula z benzynowym silnikiem ( mówię o 1.6 CVVT, bo GDI nie jeździłem ) bym nie kupił, ale jak mawiali Rzymianie " de gustibus non est disputandum".