Filtr cząstek stałych
Moderatorzy: Kwarcu, rob68, Mish
- ppejta
- Bywalec
- Posty: 76
- Rejestracja: 16 sty 2011 14:48
- Czym jeżdzę: Suzuki Intruder m1500 / Soul 1.6 crdi
- Lokalizacja: Gliwice / Norwegia
Re: Filtr cząstek stałych
temat do skonsultowania z serwisem ponieważ akcja wgrywania nowegto softu trafiła do wiadomości serwisów 8 listopada 2011 , w moim przypadku robiąc 1 przegląd 10 listopada br. operacja niepowiodła się. W dniu wczorajszym zadzwonił do mnie serwisant z Soley-Pro z informacja , że moge podjechać w każdej chwili poniewaz są już gotowi na zmiane oprogramowania a sam zabieg trwa około 20 minut. Wyjasnił mi także że jest to nowość i potrzebowali wiecej czasu na wdrożenie się w temat dlatego mała zwłoka
BĘDĄ KARY, OJ BĘDĄ ZA TO ZBĘDNE CYTOWANIE POSTU POPRZEDZAJĄCEGO!
BĘDĄ KARY, OJ BĘDĄ ZA TO ZBĘDNE CYTOWANIE POSTU POPRZEDZAJĄCEGO!
CRUISER
Re: Filtr cząstek stałych
i jak wrazenia po zmianie softu?
U mnie tez do zmiany i rowniez pierwsza proba zakonczona niepowodzeniem- zastanawiam sie czy jest sens jechac na zmiane softu
U mnie tez do zmiany i rowniez pierwsza proba zakonczona niepowodzeniem- zastanawiam sie czy jest sens jechac na zmiane softu
- ppejta
- Bywalec
- Posty: 76
- Rejestracja: 16 sty 2011 14:48
- Czym jeżdzę: Suzuki Intruder m1500 / Soul 1.6 crdi
- Lokalizacja: Gliwice / Norwegia
Re: Filtr cząstek stałych
szczerze to nie poczułem róznicy po zmianie softu , akcja serwisowa jest więc przy okazji się załapałem , but ten sam spalanie też więc wszystko w normie
CRUISER
- Belizariush
- Bywalec
- Posty: 122
- Rejestracja: 24 lut 2011 13:57
- Czym jeżdzę: WHISTLE / GUIPAGO 1000/Soul CRDI XL
- Kontakt:
Re: Filtr cząstek stałych
Przejechane 25.000 km. Nie było jak dotąd kłopotów z PDF. Zaliczyłem też pierwszy przegląd. Koszt 640 zł. Wgrano nowe oprogramowanie. Nie potrafię powiedzieć, czy to na skutek tego, czy z powodu sporadycznego włączania w zimie klimy lub też dotarcia się auta, ale średnie spalanie spadło o ponad litr i waha się od 5,2 do 5,8 litra/100 km.
Re: Filtr cząstek stałych
Dzisiaj odwiedziłem serwis bo oparcie kanapy jakoś nie chciało się blokować i okazało się że prowadzona jest akcja serwisowa. Dotyczy aktualizacji oprogramowania jednostki sterującej dotycząca DPFa.
Oczywiście nikt wcześniej nie dzwonił nic nie mówił, taka to " tajna " akcja serwisowa.
Oczywiście nikt wcześniej nie dzwonił nic nie mówił, taka to " tajna " akcja serwisowa.
Re: Filtr cząstek stałych
..albo znowu kastracja z Nm.
- Belizariush
- Bywalec
- Posty: 122
- Rejestracja: 24 lut 2011 13:57
- Czym jeżdzę: WHISTLE / GUIPAGO 1000/Soul CRDI XL
- Kontakt:
Re: Filtr cząstek stałych
Przepraszam za OT, apropos oparcia kanapy, która nie chciała się blokować. Czy naprawiono w ramach gwarancji ? U mnie jest ten sam problem i za wymianę tego urządzenia, które blokuje kanapę zażyczyli sobie 35 zł. Ponoć to wada eksploatacyjna.
Re: Filtr cząstek stałych
Wstrzyknęli jakiś smar i mówili coby obserwować. Nic oczywiście nie płaciliśmy no bo i jaka to wada eksploatacja, to tak jakby uszkodzić buty wskótek chodzenia
-
- Nowy....
- Posty: 9
- Rejestracja: 06 lut 2013 19:37
- Czym jeżdzę: soul 1.6 crdi L, i inne
- Lokalizacja: Łęczna
Re: Filtr cząstek stałych
Witam, przejechałem 7600 km i dwa, może trzy razy zaobserwowałem wypalanie sadzy z filtra dpf. Objawia się to u mnie wyższymi wskazaniami kompa. Nawet na odjętym gazie hamując silnikiem pokazuje wtedy od 0.3 do 1.0 l/100 km. A propos wysokiego spalania to ja je również zaobserwowałem. Komp pokazuje średnie na poziomie 6.7 l/100km. Myślę że to dużo przy raczej oszczędnej jeździe (prawie codziennie trasa 14 km tam i z powrotem i trochę po małym mieście bez korków). Jak na diesla 1.6 nawet 16V i VGT to za dużo. W maju jadę na pierwszy przegląd i zapytam o ten nowy soft, może to ograniczy apetyt mojej kia.
Re: Filtr cząstek stałych
50000 zrobione i o tym że jest DPF to wiem z instrukcji.
Zupełnie bezobsługowo
Co do spalania to fakt, super oszczędnie ńie jest, 6,2 - 6,7 to standard.
Fakt da się zejść nawet poniżej 5 w sprzyjających warunkach, ale cierpi na tym mocno psychika
Z drugiej strony nawet jeżdżąc bardzo dynamicznie ciężko przekroczyć 7,5 no chyba że na autostradzie - 9 leci jak nic.
Ogólnie mistrz oszczędności to to nie jest, ale jak na gabaryty i niezłą dynamikę nie można narzekać
Zupełnie bezobsługowo
Co do spalania to fakt, super oszczędnie ńie jest, 6,2 - 6,7 to standard.
Fakt da się zejść nawet poniżej 5 w sprzyjających warunkach, ale cierpi na tym mocno psychika
Z drugiej strony nawet jeżdżąc bardzo dynamicznie ciężko przekroczyć 7,5 no chyba że na autostradzie - 9 leci jak nic.
Ogólnie mistrz oszczędności to to nie jest, ale jak na gabaryty i niezłą dynamikę nie można narzekać