Wykres z hamowni
Moderatorzy: Kwarcu, rob68, Mish
- Kwarcu
- EMERYTOWANY SZEF SZEFÓW
- Posty: 2193
- Rejestracja: 03 maja 2009 13:15
- Czym jeżdzę: 1.6 CVVT
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: Wykres z hamowni
To jest raczej z boxem.
Na pewno w grę wchodzi kwestia obuwia, bo strazak2007 ma 18" kółka, a mi205 w swojej eMce założył z tego co pamiętam 16" alusy. Poza tym nie można zapomnieć, że silnik diesla waży nieco więcej od benzynki. Choć jednak mimo wszystko powinno być nieco lepiej niż w benzynie.
Pozdrawiam.
Na pewno w grę wchodzi kwestia obuwia, bo strazak2007 ma 18" kółka, a mi205 w swojej eMce założył z tego co pamiętam 16" alusy. Poza tym nie można zapomnieć, że silnik diesla waży nieco więcej od benzynki. Choć jednak mimo wszystko powinno być nieco lepiej niż w benzynie.
Pozdrawiam.
- mi205
- Uzależniony
- Posty: 290
- Rejestracja: 30 kwie 2009 09:44
- Czym jeżdzę: 1,6 CVVT M Vanilla
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: Wykres z hamowni
oooo właśnie - opony są pewnie istotne w tym porównaniu, bo (zakładając, że prędkościomierze są tak samo kalibrowane, a pewnie są) nie dość, że opona 225 ma większe opory niż 205 (o całe 8cm więcej strat jakby na to nie spojrzeć), to na dodatek ma większą (o ponad 4%) średnicę, więc 120km/h na Strażaka prędkościomierzu to koło 115km/h na moim.
...co oczywiście nie zmienia faktu, że różnica powinna być, a jej nie widać...
...co oczywiście nie zmienia faktu, że różnica powinna być, a jej nie widać...
Re: Wykres z hamowni
Szczególnie gdy się nasłuchało strażaka jak to te jego crdi objeżdża wszelakie pb.mi205 pisze: ...co oczywiście nie zmienia faktu, że różnica powinna być, a jej nie widać...
- strazak2007
- Nasz człowiek
- Posty: 656
- Rejestracja: 18 cze 2009 20:05
- Czym jeżdzę: Mondeo 1,6 ecoboost 160KM
- Lokalizacja: Galicja
Re: Wykres z hamowni
nie zawsze wygrywam, dziś poległem z Q7 4,2 w benzynce.
Dodam jeszcze że byłem kilka dni temu u gościa od boxa tym razem w Opolu na ponownym zestrojeniu za jedyne 600 zł (rozbój w biały dzień) bo zauważyłem po wymianie turbiny wyższe spalanie o niemal 1 litr no i jakieś dławienie, samochód stał dwa tygodnie w serwisie i koleś mi powiedział że mogli również wgrać nowy program co zmieniło parametry.
p.s.
szkoda że nie pomyślałem bo byłem wtedy w Twoich okolicach moglibyśmy zrobić mini zlot i sparing duszek.
zapodaj na priv jakiś kontakt bo na pewno będę jeszcze to możemy się spotkać na kawce i pooglądamy swoje machiny wyścigowe
mi205 już pisałem w innym wątku różnicy nie widać na fimikach, ale w realu stojąc obok siebie gwarantuję ci że zobaczyłbyś różnicę, jeździłem soulem w benzynie i mam jako takie porównanie i nie oszczędzałem jej dodam i jak już kiedyś wspominałem nie widać drogi po której jedziesz mógł być delikatny spadek i już jest przynajmniej 1s do przodu, mogę nagrać filmik jak robię 100km/h w 6 s.mi205 pisze:oooo właśnie - opony są pewnie istotne w tym porównaniu, bo (zakładając, że prędkościomierze są tak samo kalibrowane, a pewnie są) nie dość, że opona 225 ma większe opory niż 205 (o całe 8cm więcej strat jakby na to nie spojrzeć), to na dodatek ma większą (o ponad 4%) średnicę, więc 120km/h na Strażaka prędkościomierzu to koło 115km/h na moim.
...co oczywiście nie zmienia faktu, że różnica powinna być, a jej nie widać...
Dodam jeszcze że byłem kilka dni temu u gościa od boxa tym razem w Opolu na ponownym zestrojeniu za jedyne 600 zł (rozbój w biały dzień) bo zauważyłem po wymianie turbiny wyższe spalanie o niemal 1 litr no i jakieś dławienie, samochód stał dwa tygodnie w serwisie i koleś mi powiedział że mogli również wgrać nowy program co zmieniło parametry.
p.s.
szkoda że nie pomyślałem bo byłem wtedy w Twoich okolicach moglibyśmy zrobić mini zlot i sparing duszek.
zapodaj na priv jakiś kontakt bo na pewno będę jeszcze to możemy się spotkać na kawce i pooglądamy swoje machiny wyścigowe
Re: Wykres z hamowni
Mi strażaku rozchodzi się o to, że ty mając box, który daje z tego co pamiętam 150 koni nie masz o wiele lepszych osiągów niż benzynka. Zgodzę się, że możesz być szybszy od 124 konnego CVVT, ale spodziewałem się, że jeśli masz te 25 koni więcej będzie jakaś spora różnica. I zmierzam do tego, że albo seryjne CRDI jest o wiele bardziej mułowate, albo rzeczywisty przyrost osiągów nie jest za duży.
- strazak2007
- Nasz człowiek
- Posty: 656
- Rejestracja: 18 cze 2009 20:05
- Czym jeżdzę: Mondeo 1,6 ecoboost 160KM
- Lokalizacja: Galicja
Re: Wykres z hamowni
w realu będzie to spora różnica
Ostatnio zmieniony 18 paź 2010 16:29 przez strazak2007, łącznie zmieniany 1 raz.
- mi205
- Uzależniony
- Posty: 290
- Rejestracja: 30 kwie 2009 09:44
- Czym jeżdzę: 1,6 CVVT M Vanilla
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: Wykres z hamowni
nie wątpię, że Twój diesel jest szybszy od seryjnej benzyny, co jednak nie zmienia faktu, że jak na ponad 115km/t nie jedzie jakoś imponująco, powinien robić stówę poniżej 10s, a nie wygląda na to.
- strazak2007
- Nasz człowiek
- Posty: 656
- Rejestracja: 18 cze 2009 20:05
- Czym jeżdzę: Mondeo 1,6 ecoboost 160KM
- Lokalizacja: Galicja
Re: Wykres z hamowni
mi205 powiem tak jedzie bardzo dobrze
Ostatnio zmieniony 18 paź 2010 16:29 przez strazak2007, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kwarcu
- EMERYTOWANY SZEF SZEFÓW
- Posty: 2193
- Rejestracja: 03 maja 2009 13:15
- Czym jeżdzę: 1.6 CVVT
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: Wykres z hamowni
strazak2007 być może to odczucie jest związane z tym, że w dieselku jest wyższy moment obrotowy i to dostępny dosyć nisko, a co za tym idzie wgniata lepiej w siedzenie. W każdym razie czekamy na jakiś dokładny pomiar.
Re: Wykres z hamowni
A na cholere ci stoper Filmik na youtube źle czas liczy