Wykres z hamowni

Baza wiedzy i opinie dotyczące silnika diesla 1.6 CRDI. Raporty awaryjności i spalania.

Moderatorzy: Kwarcu, rob68, Mish

Awatar użytkownika
Mish
Nasz człowiek
Posty: 588
Rejestracja: 30 mar 2009 07:27
Gadu-Gadu: 2343710
Czym jeżdzę: 1,6 CRDi VGT - (XL - Tomato Red)
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Wykres z hamowni

Post autor: Mish » 20 kwie 2009 15:39

No więc, jako że zostałem namaszczony przez SOUL'a funkcją moderatora forum technicznego, postanowiłem poddać moją KIAnkę próbie...

Oto, co w chwili prawdy mi pokazała :)
hamownia-soul.jpg
Pomiaru dokonano w:
AGMA TUNING
ul. Jastrzębia 39
87-100 Toruń
tel. 0660-420-741
e-mail: agma.tuning@interia.pl
http://www.agma-tuning.pl

Teraz czekamy, aż ktoś swojego benzyniaka przetestuje :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Obrazek moja KIA Soul XL 1,6 CRDi VGT

Awatar użytkownika
soul
Moderator
Posty: 1878
Rejestracja: 19 mar 2009 23:21
Czym jeżdzę: w212
Lokalizacja: INTERNET

Re: Wykres z hamowni

Post autor: soul » 20 kwie 2009 15:44

Proszę, obeszło się bez niespodzianek :rotfl2:
Teraz musisz go trzymać na 2650 rpm :los2:

Awatar użytkownika
Mish
Nasz człowiek
Posty: 588
Rejestracja: 30 mar 2009 07:27
Gadu-Gadu: 2343710
Czym jeżdzę: 1,6 CRDi VGT - (XL - Tomato Red)
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: Wykres z hamowni

Post autor: Mish » 20 kwie 2009 15:47

Jutro jadę do serwisu KIA porozmawiać z kierownikiem o kwestii podmiany softu... Będzie ponad 150KM i 320 Nm dostępne w szerszym zakresie obrotów :)

Who's your daddy... who's your daddy ;)
Obrazek moja KIA Soul XL 1,6 CRDi VGT

Awatar użytkownika
soul
Moderator
Posty: 1878
Rejestracja: 19 mar 2009 23:21
Czym jeżdzę: w212
Lokalizacja: INTERNET

Re: Wykres z hamowni

Post autor: soul » 20 kwie 2009 15:51

Nie no można i podnieść moc tylko imo te turbinki troszkę za małe. :cfaniak:

Awatar użytkownika
Mish
Nasz człowiek
Posty: 588
Rejestracja: 30 mar 2009 07:27
Gadu-Gadu: 2343710
Czym jeżdzę: 1,6 CRDi VGT - (XL - Tomato Red)
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: Wykres z hamowni

Post autor: Mish » 20 kwie 2009 15:53

lepsza mała turbinka niż jej brak :lalala:
Obrazek moja KIA Soul XL 1,6 CRDi VGT

Awatar użytkownika
miazg
Moderator
Posty: 458
Rejestracja: 08 kwie 2009 15:59
Gadu-Gadu: 433431
Czym jeżdzę: Biała 1.6CRDi L
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Wykres z hamowni

Post autor: miazg » 20 kwie 2009 19:52

Mish pisze:Jutro jadę do serwisu KIA porozmawiać z kierownikiem o kwestii podmiany softu... Będzie ponad 150KM i 320 Nm dostępne w szerszym zakresie obrotów :)
Hm... :twisted: Dobrze, dobrze, przecieraj szlaki :) Ciekawi mnie jak to wplynie na spalanie.
Obrazek

Awatar użytkownika
Mish
Nasz człowiek
Posty: 588
Rejestracja: 30 mar 2009 07:27
Gadu-Gadu: 2343710
Czym jeżdzę: 1,6 CRDi VGT - (XL - Tomato Red)
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: Wykres z hamowni

Post autor: Mish » 20 kwie 2009 20:16

wg informacji, jaką mam od "tunera" w przypadku Common Rail spalanie spadnie :)
Obrazek moja KIA Soul XL 1,6 CRDi VGT

Awatar użytkownika
miazg
Moderator
Posty: 458
Rejestracja: 08 kwie 2009 15:59
Gadu-Gadu: 433431
Czym jeżdzę: Biała 1.6CRDi L
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Wykres z hamowni

Post autor: miazg » 20 kwie 2009 20:24

:twisted: Jesli faktycznie tak bedzie, a Kia nie bedzie z tego tytulu robila historii z gwaracja, to jak dla mnie bomba. A jak kosztowo ksztaltuje sie taka podmiana softu?
Obrazek

Awatar użytkownika
Mish
Nasz człowiek
Posty: 588
Rejestracja: 30 mar 2009 07:27
Gadu-Gadu: 2343710
Czym jeżdzę: 1,6 CRDi VGT - (XL - Tomato Red)
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: Wykres z hamowni

Post autor: Mish » 21 kwie 2009 06:23

1400zł
Obrazek moja KIA Soul XL 1,6 CRDi VGT

Awatar użytkownika
malkolm
Uzależniony
Posty: 156
Rejestracja: 11 maja 2009 11:20
Gadu-Gadu: 7044582
Czym jeżdzę: 1,6 CRDI L Vanilla
Lokalizacja: Kielce

Re: Wykres z hamowni

Post autor: malkolm » 11 maja 2009 14:16

Odnośnie podmiany softu w CR. Robiłem taką operację w Megane II 1,5 dci i muszę ją polecić. Wzrost mocy i momentu obrotowego zauważalny i opłacalny, ale nie wierzę we wzrosty większe niż ok. 15 KM i ok. 25 NM, żeby jeszcze silnik to ładnie wytrzymywał i nie kopcił jak stary autobus. Pozostaje jeszcze kwestia gwarancji i chiptuningu.
Ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy...
Obrazek

ODPOWIEDZ