1-bieg AKCJA SERWISOWA

Wszystko co dotyczy układu przeniesienia napędu.
Skrzynia przekładniowa, sprzęgło.

Moderatorzy: Kwarcu, rob68, Mish

Awatar użytkownika
Kwarcu
EMERYTOWANY SZEF SZEFÓW
Posty: 2193
Rejestracja: 03 maja 2009 13:15
Czym jeżdzę: 1.6 CVVT
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: 1-bieg AKCJA SERWISOWA

Post autor: Kwarcu » 21 kwie 2010 23:21

Widzę, że Ty usilnie próbujesz być najmądrzejszy i chcesz żeby wyszło na Twoje. Co za tym idzie nie chcesz nic zrozumieć. W porządku, masz prawo. Nikt nie jest idealny, ale hamuj się trochę w postach (mowa o Twoich trzech kropkach), które nie są dosłownie rozwinięte, ale wiadomo o co chodzi (choć każdy może to inaczej zinterpretować).

Po raz drugi powiem Ci to samo, ale domyślam się, że będę to musiał robić jeszcze kilka razy, bo ciągle będziesz miał coś do dopowiedzenia. Najpierw napisałem o zachowywaniu się jedynki podczas jej wbijania jak auto stoi. Później jak odwiedziłem temat drugi raz doczytałem, że chodzi o wrzucanie jedynki podczas zatrzymywania, dlatego napisałem kolejny post, który dotyczył tematu bardziej(bardziej w tym sensie, że odnosił się do tego ZATRZYMYWANIA).
Czy to jest niezrozumiałe?

Chyba raczysz sobie żartować, że ktoś z Ciebie próbuje tutaj zrobić głupka? Nic poza tym, że nie doczytujesz ze zrozumieniem, nie padło z mojej strony. To raczej nie kwestia głupoty, a niedopatrzenia, gapiostwa i pośpiechu. Tylko teraz to Ty chyba nie chcesz na siłę tego zrozumieć? Innego powodu Twojej dalszej dyskusji nie widzę.
Nie twierdź, że moderator każdego forum myśli, że jest bogiem wszystkiego i zawsze ma rację. Nie jestem nieomylny, ale w tym temacie nie mam sobie nic do zarzucenia. Zapamiętaj też, że to nie jest jedno z tych forów, gdzie moderator rządzi za wszelką cenę i może robić z każdym co chce i jak mu się podoba.

Natomiast Malkontentem się stałeś już dawno, więc nie zrobiłem Cię tak owym w tym temacie. Użyłem Twojego tytułu odnosząc się do Ciebie i tyle. Nie miało to podtekstu mojej złośliwości lub podobnego.

Mimo wszystko pozdrawiam.

shafted
SOKOLE OKO
Posty: 704
Rejestracja: 24 lis 2009 13:24
Czym jeżdzę: XL ON
Lokalizacja: Jura

Re: 1-bieg AKCJA SERWISOWA

Post autor: shafted » 22 kwie 2010 05:44

Zgodnie z pacyfistycznym zawołaniem chciałbym zaproponować pojednawczą sentencję: Make sex not war :hmm: .. i buziaki :caluswdupe: :zlosnik4:
Say your prayers little one
don't forget, my son
to include everyone... James said ;)

Awatar użytkownika
West
Uzależniony
Posty: 275
Rejestracja: 21 wrz 2009 20:50
Czym jeżdzę: Java Brown CRDi XL
Lokalizacja: Warszawa

Re: 1-bieg AKCJA SERWISOWA

Post autor: West » 22 kwie 2010 07:25

Nie no,szacun dla moderatora-mi by się nie chciało tyle pisać i tłumaczyć. :ban:

Awatar użytkownika
soulek
CZŁOWIEK SUCHAR :)
Posty: 530
Rejestracja: 06 lut 2010 23:06
Czym jeżdzę: 1.6 CVVT M Vanilla Shake
Lokalizacja: Zagłębie Dąbrowskie

Re: 1-bieg AKCJA SERWISOWA

Post autor: soulek » 22 kwie 2010 12:41

Panowie: no to chlup w dziób :pijak: :pub: i po sprawie.
Bo jak zauważyłem buziaki raczej nie wchodzą w gre :hihi:

Awatar użytkownika
Dziq
Uzależniony
Posty: 232
Rejestracja: 24 mar 2010 22:37
Czym jeżdzę: Vaniliowym Smokiem na ropę jeżdżę :)
Lokalizacja: 3city

Re: 1-bieg AKCJA SERWISOWA

Post autor: Dziq » 22 kwie 2010 13:56

Co do redukcji na 1-kę - bardzo przydatna rzecz w korkach, bo przecież nie będę w kółko jeździł na półsprzęgle, bo będę musiał co chwilę nowe kupować. A jak ktoś swojego sprzęgła nie kocha to i z 4-ki ruszy. U mnie akurat tego problemu nie ma, może dlatego, że mam ciut nowsze autko, za to czasem mam problem z wbiciem jedynki na postoju (i odnoszę wrażenie, że winny jest ten sam element co w prezentacji). Wbijanie 3-ki zamiast 1-ki zdarza mi się rzadko (żonie częściej), ale tu akurat winne jest moje przyzwyczajenie z Mietka, bo tam można było 3-kę wbić z dość sporym marginesem błędu, a tutaj to wszystko jest jakoś bliżej - kwestia przyzwyczajenia jak mi się wydaje.

Awatar użytkownika
Kwarcu
EMERYTOWANY SZEF SZEFÓW
Posty: 2193
Rejestracja: 03 maja 2009 13:15
Czym jeżdzę: 1.6 CVVT
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: 1-bieg AKCJA SERWISOWA

Post autor: Kwarcu » 22 kwie 2010 15:09

Dziq, wiadomo, że jak się jedzie w korku 5 km/h to wrzuca się jedynkę. Natomiast nie o jazdę w korku się rozchodziło, tylko o używanie jedynki do zatrzymywania auta(hamowanie silnikiem). Zwłaszcza jak ktoś jedynkę chce wbić jak ma jescze 20-30 km/h na budziku(normalny człowiek tego nie robi według mnie).
Odnośnie ruszania z czwórki to przecież nikt tego nie praktykuje.
Natomiast wbijanie jedynki przy postoju jest kłopotliwe przez jakiś czas(wszystko odbywa się na zasadzie - ten typ tak ma), wyrobi Ci się po 1000-1500 km jak u mnie.

wujeksoul
GOŚĆ CO DOBRZE PRAWI
Posty: 343
Rejestracja: 26 lis 2009 02:57
Czym jeżdzę: 1,6 benz XL vanilla shake
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: 1-bieg AKCJA SERWISOWA

Post autor: wujeksoul » 22 kwie 2010 17:51

Zrozum Kwarcu, że nie ma kwestii " ZATRZYMYWANIA" i w sumie nie wiem po co to w kółko wałkujesz. To Twoja frywolna odnoga tematu, a nieścisły wpis inicjatora wątku. KIA ma akcję serwisową, bo się nie da wrzucić jedynki po ZATRZYMANIU.

Smuga
TOI TOI DRIVER
Posty: 20
Rejestracja: 06 mar 2010 18:52
Gadu-Gadu: 1780852
Czym jeżdzę: benzina, L ale dziwna
Lokalizacja: Opole

Re: 1-bieg AKCJA SERWISOWA

Post autor: Smuga » 22 kwie 2010 18:05

oj, normalnie stare chlopy a sie o pierdoly kloca,
czy Mod moze ankiete zalozyc, komu jedynke nie wchodzi po zatrzymaniu, komu przed zatrzymaniem, komu nie wchodzi wcale i takie tam, moze bedziemy mieli "miarodajne" rezultaty i rzeczywistosc rozstrzygnie :P

shafted
SOKOLE OKO
Posty: 704
Rejestracja: 24 lis 2009 13:24
Czym jeżdzę: XL ON
Lokalizacja: Jura

Re: 1-bieg AKCJA SERWISOWA

Post autor: shafted » 22 kwie 2010 18:16

Nooo... dyskusja pełna jadu i wzajemnych oskarżeń :rotfll: co to jest forum gazety.pl? :ups: :hehe1:
Say your prayers little one
don't forget, my son
to include everyone... James said ;)

Awatar użytkownika
Kwarcu
EMERYTOWANY SZEF SZEFÓW
Posty: 2193
Rejestracja: 03 maja 2009 13:15
Czym jeżdzę: 1.6 CVVT
Lokalizacja: Trójmiasto

Re: 1-bieg AKCJA SERWISOWA

Post autor: Kwarcu » 22 kwie 2010 18:37

Wujku, ale napiszę coś drugi raz. Gdyby autor się pomylił to by to poprawił. Owszem może sprawa dotyczyć wbijania jedynki po zatrzymaniu - tego dotyczy przecież mój pierwszy post w temacie, ale może jednak dotyczyć wbijania jedynki w trakcie zatrzymywania, a tu już problem leży w niewłaściwej technice jazdy kierowców, a nie w złej konstrukcji przekładni. Dlatego to wałkowałem.

shafted, nie przesadzaj. :zlosnik: Aż takiej nienawiści nie było. :czujnik: Po prostu pewna wymiana zdań, która wynikła z nieporozumień. :swiety: Żeby nie przedłużać to wyciągam rękę pierwszy do Wujka. Rozejm? :pub: :oczko:

ODPOWIEDZ